lunes, 9 de febrero de 2009

Грач назвав себе лідером КПУ і звинуватив Тимошенко у провокації сімейного скандалу Симоненка

Компартія не збирається міняти лідера черезскандал з розлученням голови партії Петра Симоненка. Про це повідомив представник партіїЛеонід Грач в інтерв'ю газеті "Дело", опублікованому в понеділок.

"Чому хтось вважає, що буде зміна лідера? Партія не збирається нікого змінювати", - заявив він.

"Що стосується нібито мого бажання змінити Симоненка, хочу усім сказати - я і так лідер партії. Як особистість я затребувана людина. А бути формальним лідером немає бажання. Якби я цього хотів, то міг би стати їм уже давно", - додав він.

"Петру Миколайовичу необхідно серйозно задуматися про усе: про родину, про життя, яке він прожив з родиною. І в тому числі про те, що розповідає його нова супутниця Оксана Ващенко в інтерв'ю ЗМІ", - сказав Грач.

За його словами, своїми розповідями "вона нанесла більше шкоди, ніж інші інформаційні повідомлення".

"Сьогодні по партії будуть бити. Адже ми стоїмо не тільки на ідеологічних принципах, але і на позиціях високої моралі. А після цього випадку дуже важко буде нам судити когось іншого", - пояснив він.

"Я вже сьогодні чую негативні оцінки з боку супротивників партії - мов, ах ви такі-сякі. Уперше про розлучення я довідався з телепередач. Якбі це сталося раніше, то прямо в очі сказав би Петру Миколайовичу по-чоловічому: партія не може через тебе одержувати удари", - зазначив Грач.

Він також допустив, що це все інформаційна провокація. "Є твердження, що хіба що ні я спровокував цю подію", - сказав він.

"Уже не перший рік підноситься, начебто в мене з ним йде протистояння за посаду... А в іншому провокації не бачу. Оксана Ващенко з задоволенням дає інтерв'ю з усіма подробицями їхніх відносин. Цим фактором і скористалися провокатори", - зазначив Грач.

Він припустив, що провокація може бути ініційована "піарниками Юлії Тимошенко".

"Симоненко незручний для неї як кандидат у президенти, що має значну підтримку на південному-сході країни. А після сімейного скандалу буде вкрай важко переконати потенційних виборців у чомусь, закликати їх на свою сторону. А якщо Симоненко не стане брати участь у виборах або ж утратить підтримку, звільниться частина голосів, за які можна буде боротися іншим кандидатам", - сказав він.

Примітно, що є й інша версія причин роздування сімейного скандалу комуніста. За деякими даними історія про розлучення і народження дочки у лідера КПУ набула розголосу стараннями працівників Секретаріату Президента.

Це стало відповіддю на інформацію про те, що прем'єр-міністр Тимошенко на дуже вигідних умовах запропонувала лідеру КПУ брати участь у президентських виборах в ролі технічного кандидата для відтягування голосів у Віктора Януковича.

Звернемо увагу, що лідер КПУ Симоненко вирішив розлучитися з дружиною через парламентську журналістку Ващенко, яка три тижні тому народила йому дочку Марію. Дружина Симоненка не вірить, що Ващенко народила. Вважає ці чутки політпровокацією.

Сам же горе-чоловік уже підтвердив народження позашлюбної дочки. "Тепер у мене двоє синів і дочка. І я упевнений, що у нас все буде чудово", - сказав він.

Кохана жінка головного комуніста України також не приховує своєї близькості із Симоненком і з задоволенням описує їхні амурні справи в пресі.

No hay comentarios: